Görsel Günlük

Görsel Günlük

19 Aralık 2012 Çarşamba

Honkong Sokakları

Karebilye-Mart 2012










         Fotoğrafların hepsini koşarken çektim neredeyse.Koşarken ışık ve netlik ayarı yapmak haliyle zor oluyor :)Makinemde bozulmuş, düşük pil uyarısı verip, pıt diye kapanıyor , biraz sallıyorum kendine geliyor.Bu yüzden netsizlikler var ve fotoğraflar çok karanlık olmuş. Siyah Beyaz yaparak işi kurtarmaya çalıştım.Ve ayrıca, yeni bir fotoğraf makinesine ihtiyacım var  artık benim .Kendime yeni yıl hediyesi olarak alacağım, ...düşüncesi bile mutlu ediyor beni.

2 yorum:

  1. seni sinsirella bende koyucam ama aynen benimkilerde net değil ve bende bir başlık koysam sokaklar derdim çünkü doğru dürüst gezemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eh işte şöyle bir baktık , koştuk geldik.Başlık Honkong Sokaklarında 5 dakika da olabilirdi :)

      Sil